تفکر کسب و کار

امور مالی شخصی برای نوجوانان ساده، شفاف و قابل فهم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آن ها باید یاد بگیرند هم زمان که به دنبال علایق و دوست داشتن هایشان هستند بتوانند به مسایل مالی فکر کنند و بدانند که چگونه می توانند از فرصت هایشان برای بهبود زندگی مالی خودشان بهره ببرند. تفاوتی نمی کند که می خواهند هنرمند باشند و یا این که دانشمند و یا ورزشکار و یا کارآفرین.

 کنترل بیش از حد خرج کردن را در دست بگیرید، یاد بگیرید چگونه کسب درآمد کنید، بودجه بندی کنید، پس انداز کنید و از خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنید تا بتوانید با پول روابط مثبتی ایجاد کنید. امور مالی خود را زود کنترل کنید – عادات خوب ایجاد کنید و برای آینده ای مطمئن تصمیمات هوشمندانه بگیرید.

آیا مشتاق هستید که یک مدیر پول باهوش و یک خرج کننده عاقل شوید؟

آیا در مورد تکرار اشتباهات مالی که در گذشته خانواده خود دیده اید، نگران هستید؟

آیا می‌خواهید قبل از ورود به دنیای واقعی، درک درستی از پول، بدهی، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری داشته باشید؟ اما در مورد نقطه شروع سردرگم هستید؟ دلتنگ نباش، چون تنها نیستی. شما بخشی از یک جامعه پویا از جوانان جاه طلب هستید که سفری را برای شکل دادن به سرنوشت خود آغاز می کنند.

مطالعات اخیر نشان داده است که تعداد قابل توجهی از نوجوانان هنگام مدیریت امور مالی خود دچار ناراحتی و سردرگمی می شوند و این نگرانی تا بزرگسالی نیز گسترش می یابد.

تعداد بی شماری از افراد جوان فاقد راهنمایی لازم برای انتخاب های مالی صحیح هستند و در نهایت به بدهی های با بهره بالا مانند وام های روز پرداخت و استفاده غیرمسئولانه از کارت های اعتباری متوسل می شوند.

در نتیجه، آنها در چرخه زندگی به چک و حقوق گرفتار می شوند و رویاها و آرزوهای آنها را محدود می کنند.

اما، لازم نیست شما بخشی از این آمار بزرگ باشید. شما این قدرت را دارید که روایت مالی خود را بازنویسی کنید – و با استراتژی ها و ابزارهای موجود در این دوره، از سنین پایین برای خود یک پایه مالی قوی ایجاد خواهید کرد.

در این دوره، متوجه خواهید شد:

اصول بانکداری، از جمله فرآیند گام به گام افتتاح حساب بانکی و نحوه استفاده از امکاناتی که بانک ها و صندوق های تامین مالی می توانند در اختیار شما بگذارند.

یاد می گیرید برخلاف تصور برای شروع کارهای بزرگ نیاز به پول های بزرگ ندارید و یاد می گیرید چگونه می توانید از اهرم های موجود بهره ببرید.

چگونه اهداف مالی قابل دستیابی را ایجاد کنید، که به شما امکان می دهد آرزوهای خود را به برنامه های عملی تبدیل کنید؟

نحوه استفاده عاقلانه از کارت های اعتباری برای ایجاد اعتبار و در عین حال اجتناب از سود و هزینه های سنگین.

مراحل آسان برای ایجاد یک بودجه و استراتژی های عملی برای پایبندی به آن، حتی زمانی که هزینه ها به طور غیر منتظره ظاهر می شوند.

انتخاب های برتر سرمایه گذاری مناسب برای نوجوانان – فرصت هایی که برای شروع سفر خود به سمت رشد مالی نیازی به ثروت ندارند. همکاری با گروه های مالی که در عین حال که درآمد شما را افزایش می دهند، روال مدرسه شما را مختل نمی کند.

چگونه از مزایای پرداخت های آنلاین راحت بهره مند شوید و در عین حال از خود در برابر کلاهبرداری ها و کلاهبرداری های آنلاین بالقوه محافظت کنید و خیلی بیشتر.

توانایی شما در مدیریت خوب پول در حال حاضر، میزان موفقیت و امنیت مالی شما را در بزرگسالی شکل می دهد. این فقط در مورد پول نقد نیست – بلکه این است که بدانید چگونه از پول خود به خوبی استفاده کنید.

با شروع زودهنگام، به خودتان زمان بیشتری برای افزایش پس انداز، جبران اشتباهات و رسیدن به اهدافتان می دهید.

بنابراین، چرا صبر کنید؟ اولین قدم را برای تضمین آینده مالی خود بردارید! اگر مشتاق هستید که یک پایه مالی قوی بسازید که به آینده ای عالی منجر شود، این دوره ای ارزشمند برای شما خواهد بود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *